Guldknappen

Guldknappen gick av stapeln i fredags vilket är ett tillfälle för Sveriges modeelit att klä upp sig. Jag brukar roa mig med att spana in gästernas festoutfits och kröna galans best klädda. Den här året tycker jag att klädsen på de flesta av festdeltagarna var godkänd, med få deltagare som verkligen inspirerade. Ett undantag var Columbine som visar var skåpet skall stå och tar därför hem titeln bäst klädda, älskar slitsen, materialet på klänningen och mockavästen till. Jag gillar uppenbart även mycket vitt och Donya Mohammeds klänning skulle jag gärna äga, även den med slits. Emma Wiklund var snygg i en klassisk vit dräkt, Linda Sundblad är oftast stilsäker i hennes guldsvarta klänning  Angelica Blick var näst bäst klädd och jag avgudar denna klänning, dock har hon haft den förr vilket drar ner betydet lite.
 
Bilder: ColumbineSmille och DamernasVärld
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0